vineri, 30 octombrie 2009

Castigator la tema biblica


Juriul a decis si de aceasta data in favoarea lui Simion Cristian,facandu-l castigatorul temei biblice propuse de mine,urmat de Geocer si de Elena Marin Alexe.Felicitari!Felicit de asemeni si ceilalti concurenti pentru participare.
CATEGORIA A-III-A
(Micul reporter)
Eee!se pare ca am creat putina tensiune cu tema precedenta,asa ca tema urmatoare sper sa fie pe placul tuturor,,Micul reporter,,In cadrul acestei categorii scrieti la libera alegere un articol depre ce vreti voi(social,politic,cultural,sport,etc..)Imaginati-va ca ati lua parte la un concurs de a obtine un post la un ziar oarecare si trebuie sa scrieti un articol care sa va garanteze acest post.Succes tuturor!

2 comentarii:

  1. Multumesc Florin! Concursul devine foarte interesant. Pe mine chiar m-a prins!
    Imi cer scuze, fata de tine, daca am deranjat pe cineva cu atitudinea mea de la articolul trecut; ador critica constructiva dar ma enerveaza la culme parerile personale neavizate.
    Pana la urma asta e si frumusetea concursului, sa starneasca in noi pasiuni! Seara placuta si succes participantilor.

    PS. Cred ca de data asta Geocer va castiga. Are un mare talent gazetaresc.
    PS2. Te rog sa observi cresterea numarului de voturi de la o tema la alta. Concursul atrage din ce in ce mai multi cititori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Νu pot sa spun ca m-a deranjat atitudinea ta,dar nici nu m-a lasat rece,Sincer am asteptat mai mult de la tine(pentru ca stiu ca poti din cate am citit in diferite articole pe blogul tau)si am ramas putin dezamagit de ,,copy/paste,,Atat a fost tot.Ma bucur ca am trecut peste tot:)O seara cat mai placuta si felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)