vineri, 30 octombrie 2009

Condu-ma Doamne!

E vineri,deci e poezie!

Condu-ma Doamne spre lumina!
Si-n taina Tu indreapta ai mei pasi.
Inspre eternul paradis,in a Edenului gradina,
Sa ma-ntalnesc cu-ai mei urmasi.

Pe ale Tale urme sfinte,
Te rog smerit sa ma-ndrumezi.
In lumea plina de ispite,
Tu candela ma fa,sa luminez!

Din viata aceasta atata de amara,
Ma-nvata sa pastrez doar ce e bun.
Fa-mi sufletul o coarda de vioara,
Atinsa de arcusul sfant!

Si trist de te-am facut vreodata,
Te rog a ma ierta,Parinte bun.
O mana de tarana,am fost odata,
O mana de tarana sunt si-acum.

Dar vreau atunci,la poarta vesniciei,
In stralucire eu sa te-ntalnesc.
Si ca o mana de tarana vorbitoare,
Sa pot in veci sa te slavesc!

Mocanu Florin

6 comentarii:

  1. Si trist de te-am facut vreodata,
    Te rog a ma ierta,Parinte bun.
    O mana de tarana,am fost odata,
    O mana de tarana sunt si-acum.

    Dar vreau atunci,la poarta vesniciei,
    In stralucire eu sa te-ntalnesc.
    Si ca o mana de tarana vorbitoare,
    Sa pot in veci sa te slavesc!

    Subscriu la frumoasele versuri izvorate din trairea inimii si cred ca vom avea aceasta bucurie candva, acolo...mai sus de nori!
    Superbe versurile tale Florine!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Multumesc doamna Elena!Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,Fa-mi sufletul o coarda de vioara,
    Atinsa de arcusul sfant!"

    Cat de frumos!!! Rostesc aceste versuri ca pe o rugaciune proprie!
    Un sfarsit de saptamana plin de liniste!

    PS. Imi pare rau ca nu am avut curaj sa particip la concurs. Felicitari si succes concurentilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mariana,iti multumesc de vizita si alta data te rog sa indraznesti la concursuri:)O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)