joi, 7 ianuarie 2010

Tatal meu

Am stat si m-am gandit ce frumos ar fi sa ai pe cineva care sa aiba grija de toate.Sa nu duci grija de ce vei manca sau cu ce te vei imbraca.Sa nu trebuiasca sa te stresezi ca ramai fara munca si nu stii de unde sa scoti cheltuielile si tot asa mi-am lasat gandul sa umble razna pina s-a oprit undeva.Si mi-am zis,,stai ca am pe cineva,,si nu pe orisicine,ci pe Tatal meu.Nu acel tata care duce aceleasi nevoi ca si mine si se zbate sa asigure traiul copiilor lui.Ci la Tatal ceresc care poate totul.Iata cum e acest Tata al nostru si despre care ne scrie Costache Ioanid.

Cât de maret e Dumnezeu!

Cat de maret e Dumnezeu!
Vad marea cu talazuri grele,
ma-nalt pe muntii de bazalt
si-mi zboara gandul printre stele,
tot mai inalt!

Ce-imparat isi duce-ostirea
spre un gigantic apogeu?
Acel ce-a pus in goluri firea,
Acel ce-a scris oricui menirea,
mai mult decat nemarginirea
e Tatal meu!

Cat de temut e Dumnezeu!
Vuiau de pe Sinai ecouri
cand glasul Domnului vorbea.
Iar Moise-nainta prin nouri
si tremura...

La tronul alb se strang sfielnic
voivozi de foc din Empireu,
Si heruvimii vin cucernic,
slavind Eternul Vistiernic.
Si-acest Stapan Atotputernic
e Tatal meu!

Si cat de bun e Dumnezeu!
Chiar daca stelele batrane
tot au o vreme cand se-astern,
dar cine in Isus ramane
e-un fiu etern!

Si-n fata slavei sclipitoare
in ceasul lumii cel mai greu,
acei ce-au dat pe sfintii la fiare
vedea-vor Forta Creatoare,
eu voi soptii cu adorare:
"E Tatal meu..."

Costache Ioanid

16 comentarii:

  1. Sunt momente in care grijile cotidiene sunt mai mari decat credinta.Nu este drept, nu este corect dar asta este adevarul.
    Tatal nostru are rabdare cu noi, este cu noi si are grija sa nu ne lipseasca ceea ce avem nevoie, numai ca noi vrem intotdeauna mai mult si dupa ce obtinem ceea ce ne dorim, nu ne oprim nici macar o clipa pentru a-i multimi LUI.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cat de bun e Dumnezeu!
    Chiar daca stelele batrane
    tot au o vreme cand se-astern,
    dar cine in Isus ramane
    e-un fiu etern!
    Frumoasa versurile lui Ioanid. Florine iti doresc sa ramai un fiu etern, zidit pe Dragostea Lui.
    O seara frumoasa intregii familii!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bun, e drept, ne da ceea ce ne e de folos, dar noi ne dorim mereu mai mult. Niciodata nu suntem multumiti!
    Si totusi...ne rabda si ne acopera cu lumina lui.
    Uitam de multe ori sa spunem si un simplu multumesc. Credem ca noua ni se cuvin izbanzile. Suntem ...oameni!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miki,asa e.Iata un motiv pentru care trebuie sa ne rugam anul acest:)Si gandeste-te pentru o clipa cat de liberi am fi daca am lasa toate aceste griji pe seama Lui:)O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Doamna Elena ,multumesc de urare si sa ma ajute Dumnezeu!Taria Lui sa va dea putere sa continuati pe cale!O zi binecuvantata va doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Versuri nemaipomenite! Acest tata exista permanent! Mai important ar fi ca el sa traiasca in fiecare clipa in inimile noatre!
    Puterile sale sunt nebanuite! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Marada,stii ce nu-mi place la noi?faptul ca ne scuzam tot timpul cu ,,suntem oameni,,Si Domnul Isus a fost Domn apoi Om si acum este din nou Domn in veci.Ar trebui clipa de clipa Sa-i multumim pentru acea rabdare infinita care o are pentru noi si sa ne straduim mai mult:)ai dreptate ca nu suntem multumiti,,vara prea cald,iarna prea frig,iar daca n-ar fi nici prea cald si nici prea frig tot n-ar fi bine,,Sa invatam sa fim multumitori in orice lucru.O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Corect Alina,El sa traiasca in inimile noastre si Sa-l lasam sa se reflecte si in viata noastra prin ceea ce facem:)O zi cat mai frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi acest Tată e miliardar în miliarde de miliarde de miliarde..... :) ,,Afacerea" Lui nu dă faliment niciodată, moştenirea Lui e chiar Cerul...Ce minunat Dumnezeu avem! Slavă Lui!
    O zi binecuvântată, Florin!

    RăspundețiȘtergere
  10. Atata timp cat credinta ne stapaneste sufletul si mintea cineva,de acolo,sus va avea grija de noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Matei 6:26 Uitaţi-vă la păsările cerului: ele nici nu seamănă, nici nu seceră, şi nici nu strâng nimic în grânare; şi totuşi Tatăl vostru cel ceresc le hrăneşte. Oare nu sunteţi voi cu mult mai de preţ decât ele?

    RăspundețiȘtergere
  12. Iată ce mai gândesc în inima mea, şi iată ce mă face să mai trag nădejde:
    Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt,
    ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare!
    „Domnul este partea mea de moştenire”, zice sufletul meu; de aceea nădăjduiesc în El.
    Domnul este bun cu cine nădăjduieşte în El, cu sufletul care-L caută.
    -când îţi lipsesc cuvintele pentru a exprima măreţia Tatălui Nostru uimeşte-te!strigă!manifestă-te cum îţi dă Duhul îndemn dar fă-o responsabil faţă de această Măreţie!!!
    -cu respect vyky

    RăspundețiȘtergere
  13. @Mariana,da Tatal nostru e infinit in bogatie si maretie,iar cuvintele palesc atunci cand vrem sa-i descriem bunatatea!Si Slava Lui Amin!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Angi,Dumnezeu sa ne ajute sa ne lasam stapaniti de El,pentru ca atatia ,,dumnezei,,se lupta sa ne stapaneasca.O zi binecuvantata:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Kis,exact si punctul meu de vedere prietene:)O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Vyky,caci eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi,zice Domnul,ganduri de pace si nu de nenorocire,ca sa va dau un viitor si o nadejde.
    Ier 29:11
    Salava Lui!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)