duminică, 2 august 2009

Fiul risipitor





Sunt fiul cel plecat!
Cu a mosteniri-mi parte,
Si-n lume eu m-am desfatat
Doar in pacat si in trairi desarte!

Cu mana larga am cheltuit,
Tot ce am luat de-acasa.
Si precum porcul am murdarit,
Haina-mi cea frumoasa

Zdrobit de chin si obosit,
Ma-ntorc acum acasa.
Si in genunghi la Tatal meu ma rog,
In grajd sa ma primeasca.

Al meu Parinte iubitor,
Privea cu dor in zare.
Pe fiul cel piedut de mult,
L-asteapta ca sa-i iasa-n cale.

Cu-o haina noua si-ncaltari,
M-asteapta-n prag la poarta.
Si-n minunate imbratisari,
Cu drag El ma desfata.

Pic in genunchi, eu coplesit
Nestiutor de ce atata dor!?
O Tata!iarta-ma te rog!
Caci haina ce mi-ai pregatit,
Nu-s vrednic sa o port!

Ma lasa doar Parinte Bun,
In grajd ,in paie sa ma odihnesc
Cu roscovele ce le dai la porci,
Eu foamea ca sa-mi potolesc.

Ah, fiul meu mult prea iubit!
De mult te-astept sa vii acasa.
Te-am cautat din zori in asfintit,
Si te-am chemat cu vocea mea duioasa.

Taiati vitelul ingrasat!
Sa fie veselie!
Caci mort a fost si-a inviat,
Si-n cer e veselie!

Mocanu Florin

4 comentarii:

  1. Inima imi este plina de fericire,cand intalnesc oameni minunati ,care au in suflet dor de Dumnezeu.Multumesc pentru aceste versuri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc de vizita Carmen,si de cuvintele tale frumoase!Esti mereu binevenita aici si sper sa-ti pot oferi de fiecare data cate ceva pentru suflet:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cine semneaza versurile dar sant minunate;
    M-am regasit in ele

    RăspundețiȘtergere
  4. Versurile ,le semnez eu:) si ma bucur ca ti-au placut.Cred ca in ele ne regasim multi dintre noi.Multumesc de vizita!Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)