miercuri, 29 iulie 2009

Anii

In ani,viata se masoara.
Ore ,minute si secunde
Se scurg intr-un tumult.
Arunci in urma o privire,
Si parca,toate s-au dus demult.

Anii frumosi,copilaria!
Cand totul,era senin si fara griji.
Ramas-ai doar cu amintirea,
Acelor clipe dragi si dulci.

Iata,apare adolescenta.
Cand totu-ti pare important.
Te certi atunci cu toata lumea,
Fara sa crezi, ca esti si tu vinovat.

Te bizui tot mai mult pe tine!
Nu pleci urechea la un sfat.
Si-aluneci dar,incet si in nestire,
In groapa de'ntuneric si pacat.

Dar iata,venit-a incercarea.
Cand clipe grele, asupra ta se-abat.
Si strigi atunci in disperare,
O Doamne!De ce Tu m-ai lasat!

Mocanu Florin

Ati avut clipe cand ati crezut ca Dumnezeu va lasa?

6 comentarii:

  1. Iertare-Ţi cer


    Genunchii mei şi fruntea-s
    lipite de podele...
    Iertare-Ţi cer,
    o Domnul meu,
    că ştiu că Ţi-am greşit.
    Nu-ntoarce-a Ta privire !...
    Vezi chipul feţei mele !
    Priveşte-mi inima
    să afli ce mult eu Te-am iubit !



    Mă iartă,
    că iată nici iertare
    nu ştiu să-Ţi cer,
    de aceea ochii
    plini de dorul Tău
    privesc în jos,
    la lacrima ce curge
    oglindind un strop de cer,
    în marea-mi de păcate
    şi-n bulgării de tină.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si atat de adevarat Sorin!Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt momente când pare că Dumnezeu e departe...Dar tocmai atunci El ne ţine în braţe.

    Mi-au plăcut mult versurile!
    Ai surprins foarte bine etapele vieţii cu frământările caracteristice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri Mariana!Asta am si vrut sa surprind totul in putin:)Multumesc si de vizita si sa ai un somn linistit!Maine e duminica asa ca la biserica!Sa ne umplem spiritual.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase versuri...frumos blog...frumos suflet...

    felicitari !

    La intrebarea ta din final raspunsul meu categoric este : "NU"

    si aceasta pentru ca sunt constienta mereu de iubirea si prezenta Lui in viata mea...iar in momentele de suferinta stiu ca ma iubeste inca si mai mult...cel mai interesant fapt e ca suferinta acceptata si iubita nu mai e suferinta,se transforma in iubire investita cu sens...

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Mmary pentru vorbele tale frumoase la adresa mea!Dumnezeu sa te binecuvinteze si pe tine cu tot ce ai nevoie.Si foarte mult mi-a placut cum ai spus-o,,.cel mai interesant fapt e ca suferinta acceptata si iubita nu mai e suferinta,se transforma in iubire investita cu sens...,,asa este,cea mai buna investitie este iubirea de Dumnezeu.O zi superba iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)