vineri, 25 noiembrie 2011

I'm comming back:)


După o absență destul de îndelungată, încercat de tot felul de piedici și scuze la care mă gîndeam ca introducere,m-am gîndit ca e mai bine să trec direct la subiect și să vă spun că vreau să revin iar la blogărit.Nu stiu din cei pe care îi cunosteam și respectam incă se mai ocupă cu scrisul,dar vreau să vă salut pe toti dragi prieteni! Multe s-au schimbat în lunga mea absență, dar am să vi le spun încet încet:)Pînă atunci la buna revenire si bine v-am regăsit!!

8 comentarii:

  1. Zilele trecute ma gandeam, oare ce-o mai fi cu blogul "Spune ce simti" Pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit , Florin!

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile si darurile Sale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucura mult revenirea ta Florine:)
    Asta da, veste buna la sfarsit de saptamana.Multa pace si bucurie dragei tale sotii!
    Va imbratisez cu iubire din IUBIRE!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pe bune Mihaela, nici eu nu stiu ce s-a intamplat,dar daca afli,spune-mi si mie:))M bucur ca nu te-ai lasat de scris si inca te mai gandesti la blogul meu.Multumesc sincer de vizita:)O saptamana Binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Multumesc Mary,ma bucur sa te regasesc dintre cei pe care ai cunosteam:)Domnul sa te binecuvinteze si pe tine in toate lucrurile!O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Si pe mine ma bucura regasirea cu vechi si dragi prieteni, doamna draga!Va salutam cu drag de aici din Atena si va dorim o saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut cu drag si pe ceilalti prieteni ai blogului si sper sa ma puneti si pe mine la curent cu ce se mai petrece in blogosfera.O saptamana buna va doresc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Prea multe noutati nu sunt, doar ca a disparut verva cu care ne vizitam reciproc...
    Daca vei intra pe bloguri vei vedea singur cum mai stau lucrurile.
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)