joi, 10 decembrie 2009

Gripa?sau politica?


In ultima vreme am observat o ,,raceala,,pe blogosfera.Oamenii nu se mai viziteaza asa de des,nu mai posteaza asa de des,se afunda tot mai des in discutii politice uitand sa fie oameni.M-a facut sa ma intreb,oare s-a lipit vreo gripa porcina de blogosfera?sau suferim de raceala politica.Bine ca s-a terminat cu votarile si ne putem intoarce la ale noastre!Am mai spus-o si o mai spun,,schimbarea pleaca de la noi.Din dreptul meu si al tau prieten drag!O sa spuneti ca ,,cu o floare nu se face primavara,,de acord!dar de la o floare vine primavara!Dar de ajuns cu politica si itele ei incurcate! de altfel dragii mei,vine craciunul!Cea mai frumoasa si asteptata sarbatoare a anului.Lasati bucuria sa va umple sufletele si acum mai mult ca oricand avem nevoie unii de altii pentru a putea sa ne bucuram impreuna,sa ne sprijinim la necaz,sa stergem o lacrima,sa daruim un zambet,o vorba buna...sa fim oameni nu umbre trecatoare.Un fir de treistie in bataia vantului,nu rezista singur,dar mai multe impreuna pot face fata.Tanjesc dupa colindele de alta data,cand rasuna cerul de atata cant si bucurie sufleteasca.Impodobiti-va sufletele cu sarbatoarea nasterii Domnului si lasati iubirea Lui sa va umple inima impovarata de griji.Puneti-va increderea in mana Lui,caci El poate!Trebuie doar sa crezi!De altfel aceasta este perioada anului cand se intampla miracole,crede si poate se va intampla si in viata ta unul.

8 comentarii:

  1. Oops! Am roşit, Florin...că nici eu nu am mai dat pe aici...Dar recuperez acum :)

    Ce frumos ai schimbat direcţia de la preocupările politice la frumoasa sărbătoare ce o aşteptăm cu toţii!
    În curând vom redeveni copii cu năsucurile îngheţate cântând colinde pe la ,,fereşti" : )
    O noapte liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din când în când mai bag şi eu ceva politichie, cum a fost azi, cu cheflii. Acolo, în respectiva serie, dau cu politica. În rest, rămân ancorat în iubire... Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. Regret absenţa mea din blogosferă şi postările care ce-i drept cam lipsesc.

    sper să îmi revin cât mai curând şi să deie Domnul să nu mai scăpaţi de mine.

    O seară plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am cam lipsit , dar nu politica-i vinovata ci multimea de referate ce ni se cer la facultate.Daca mi-a trebuit continuare de studii...acum asta e.
    Sarbatorile de iarna pentru mine au un farmec aparte.Pentru maine mi-am propus sa impodobesc bradutul si sa ascult in acest timp colindele lui Hrusca.Ce poate fi mai frumos?
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mariana,nu am spus-o ca pe o mustrare,ci ca pe o observatie:))am schimbat directia spre ceva ce ne da bucurie si pe care trebuie sa o simtim cu totii.Mari sau mici:)Va invidiez ca sunteti acasa,niciunde nu-i mai frumos de sarbatori decat acasa.Aici sarbatorile sunt asa de seci si fara viata.Doar ambalajul e frumos,in rest....O zi minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristian,ce sa facem,suntem oameni si gresim:))ai gasit cea mai buna ancora pe care o puteai gasi amice,tinete bine de ea!O zi plina de reusite:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Geanina,nu conteaza absenta:)Important e ca esti bine,asta conteaza.O zi plina de bucurie va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Miki,ai ales cea mai buna activitate ce o poate face cineva pe timp de sarbatoare:)si in compania lui Hrusca:)O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)