vineri, 6 noiembrie 2009

Din nou reporter:)

Din cauza ca nu sant acasa,o sa dau startul pentru tema micul reporter sa nu trec peste program,si o sa revin mai tarziu cu un update la aceasta postare pentru castigatorii temei de ieri.Deci,start la tema ,,micul  reporter,,si succes tuturor!

Ok,dragii mei!am revenit cu detalii,si iata si castigatorii temei biblice: 1.Elena Marin Alexe,2.Simion Cristian,3.Gamalia.Dar in ochii mei toti ati fost castigatori ,pentru ca ati scris ce ati simtit,cuvintele voastre v-au caracterizat pe fiecare in parte.Mi-au placut majoritatea articolelor,dar mi-au atras atentia in mod special  articolul lui Geocer ,Gamalia, si Simion Cristian cu pamfletul lui,care in esenta a fost mai mult decat atat.Felicit pe toti,inclusiv pe Turisticus si pe Andrei care m-a impresionat prin maturitatea si seriozitatea de care a dat dovada in scrierea acestui articol. Si Mihai a revenit in forta,si mi-a placut sinceritatea cu care a scris,buna treaba amice si wellcome back,pentru ultima suta de metri:).Iulia s-a pierdut undeva pe drum:)dar sunt sigur ca ne urmareste cu placere:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)