vineri, 2 octombrie 2009

Ochelari de soare,pionier si ciocolata

Tema pentru azi "Aberaţi despre ochelari, ciocolată şi pionieri!" propusă de Leo.





Ce combinatie ciudata.Ochelari de soare,pionier si ciocolata.
Nu pot sa spun ca nu e posibila,dar stau si ma gandesc oare cum mi-ar fi stat in uniforma scolara cu cravata de pionier la gat si sa ma indes cu ciocolata.I-a sa vad?!



ASA?



















ASA?








SAU ASA?
Nu pot sa-mi dau seama.Voi ce spuneti?





Acest articol este scris in cadrul concursului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume : Canguru,Cell61, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, , Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

8 comentarii:

  1. Votez pentru a doua poza... ba nu, pentru a treia. sau a doua? nu prea ma pot hotara. oricum, eu zic ca ti-ar sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia,mister mare draga!Nici eu nu imi pot da seama:)!
    O zi super!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gamalia,hmm i-a sa vedem.Ochelari,cravata,bascuta->ok+moaca= noo!Nu sant convins.Mai stept si alte pareri:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta foarte bine in ultima poza. Asa sa te imbraci anul viitor in tabara !

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai in principiu, iti sta bine in ceea ce iti place:)...eu sunt cam satul de cravata si costum, ca sunt elev intr-un liceu cam comunist...de aia am si renuntat la cravata si camasa de vreo jumatate de an:))...nu mai puteam...purtasem de prin a6a:D

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa iasa bine ciocolata aia facuta pe gratar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ochelarii şi cravata te schimbă.Un mic comunist...Au trecut acele vremuri.Fără cravată eşti tu însuţi.:)

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)