miercuri, 2 septembrie 2009

Update intalnire blogeri(detalii)

OK dragii mei!Vad ca inca mai arde focul aventurii in voi,asta judecand dupa reactiile ce le-am vazut pana acum:).Asa ca m-am gandit sa va expun mai pe larg planul meu,care va fi de fapt planul nostru.Cand mi-am facut blogul,,totul despre calculator,,l-am facut cu gandul de a ajuta oameni de pretutindeni cu cunostintele mele.La un moment dat mi s-a parut o pierdere de timp si ma gandeam sa-l las balta.Dar colindand pe meleagurile blogosferei am vazut multi oameni deosebiti care la fel ca si mine incercau acelasi lucru,sa ofere ceva celorlalti!Asa ca mi-am facut un al doilea blog,,spune ce simti,,in care am inceput sa scriu exact ce spune titlul,ce simt.Pot sa spun ca eram destul de multumit de felul cum mergeau lucrurile.Tot citind pe diferite bloguri,am aflat de intalniri intre bloggeri,locale sau chiar la nivel mai larg.Si m-am gandit,de ce nu!?Asa mi-a venit ideea de a propune o intalnire a blogerilor romani de pretutindeni aici in Atena.La inceput mi-a fost oarecum teama de ideea in sine,gandindu-ma unde o sa pot organiza eu un asa eveniment.Eu un blogger asa de mic cu o idee asa de mare .Si cine o sa ma bage in seama!?(Primul gand a fost:uf!de ce nu am si eu un palat sa pot gazdui pe toata lumea la mine!:))).Am aflat din intamplare de un loc(un campus)la vreo 60 de km in afara Atenei care e foarte bine amenajat si imprejmuit de gard si cu poarta care se incuie(la caz ca ne gandim sa tinem o conferinta cu usile inchise :))Campusul este destul de mare ,are in componenta vreo 10 corturi mari de campanie care sunt dotate cu paturi supraetajate cam vreo 10 in fiecare cort.Un teren de baschet,volei,masa de ping pong,un amfiteatru pentru prezentari,activitati comune,toalete racordate direct la reteaua de canalizare a orasului,dusuri separate barbati-femei,curent electric,bucatarie complet echipata,sala de mese,o cladire a administratiei care din cate stiu e of limits pentru dormit.Locul e situat undeva la poale de munte si inceput de mare,cca 5 minute de mers pe jos pana la plaja.Am ales acest loc gandindu-ma in primul rand la persoanele cu posibilitati limitate,deoarece este destul de ieftin acest mod de organizare comparand cu costul cazarii la un hotel .Ca sa nu mai spun de inchiriat o sala pentru activitati comune ,conferinte,etc..Despre pret nu pot inca sa va dau detalii,deoarece este mult timp pana la anul si preturile s-ar putea sa difere si nu vreau sa va dau informatii eronate.Din acest motiv vreau sa vorbesc direct cu propritetarul in privinta acestui aspect si va voi pune la curent de indata ce voi lua legatura.Tot ce va pot spune este ca va fi destul de accesibil pentru toti care vor dori sa vina.M-am gandit si la o posibilitate de transport.Eu fac parte din biserica de crestini dupa evanghelie.Un cunoscut al bisericii si-a deschis de curand o firma de transport international de persoane si are preturi avantajoase.Si cred ca daca am sa vorbesc cu el o sa ne poata servi in aceasta privinta ,in schimbul unei sume avantajoase pentru amandoua partile.Firma isi are sediul in Suceava,dar m-am gandit ca ar fi corect ca la data plecarii sa fie stabilita o intalnire la Bucuresti undeva, tinand cont ca vor fi persoane interesate din toate colturile tarii.Durata acestui eveniment m-am gandit sa fie de o saptamana.Timp in care vom face schimb de idei,experiente.Poate cei mai talentati in ale muzicii,poezii, ne vor incanta cu ceva.In rest gratare,baie la mare,am sa ma interesez la o firma locala de transport sa vad un mijloc de transport pentru a vizita si principalele puncte turistice.etc..astept si propuneri din partea voastra.Am ales perioada respectiva( sfarsit de august inceput de septembrie) ,deoarece soarele nu va fi chiar asa de puternic si putem profita din plin de toate.Cu conditia sa fie liber locul la acea perioada.De aceea trebuie actionat din timp,motiv pentru care am si expus propunerea mea asa de timpuriu.Pentru a avea fiecare timp si spatiu sa ne organizam asa cum se cuvine.Am sa postez si cateva fotografii de la fata locului pentru a va putea da seama despre ce vorbesc si am sa fac si un tabel in side bar cu persoanele interesate de acest eveniment.Cam atat pentru moment,daca aveti ceva intrebari voi incerca sa va lamuresc pe parcurs.Avem timp destul la dispozitie asa ca nu va grabiti sa luati decizii pripite si sa va razganditi dupa aceea:)DOAMNE AJUTA!O seara placuta la toti!

16 comentarii:

  1. trebuie să organizăm din timp totul, altfel e mai greu. Ia legătura cu proprietarul locaţiei şi transmite în timp util care sunt costurile.
    Depunem banii, închiriem şi asta este.

    Cei care vor depune, poţi conta pe ei.

    O să public şi pe blogul meu detalii despre această acţiune şi o să-i rog şi pe ceilalţi să scrie despre ea.

    Pupici geaninoşi trimit către tine şi nu uita, dacă te pot ajuta cu ceva, nu ezita să spui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Geanina.O sa i-au legatura cat mai curand posibil in limita timpului meu liber pentru ca lucrez de dimineata pana la ora 3 dupa-amiaza.O sa va tin la curent cu toate.Si sa stiti ca nu mi se pare deloc greu de realizat!si o fac cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am ceva contacte in Grecia, inclusiv in Atena, asa ca poate reusesc sa te ajut si eu cumva! Ideea de a da un avans nu e rea! Nu conteaza conditiile atata timp cat ne vom putea aduna toti.
    Sa ne apucam sa facem lista!
    In fond toate chestiile misto, au plecat de la cate o idee aruncata asa in vazduh !!! Iar acum noi am cam prins ideea asta si n-o lasam !
    Tinem legatura!
    Ma-nclin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer, ma fascineaza ideea si daca ar depinde doar de mine as zbura pana acolo ...

    Iti multumesc pentru invitatie insa trebuie sa fiu sincera si sa spun ca eu nu voi putea veni...Copilasii mei, 4 la numar, nu au cum sa se lipseasca de mama lor...Insa gandurile mele bune va vor insoti peste tot...

    Dumnezeu sa va binecuvanteze :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Florine, ai intrat in hora, acum trebuie sa joci. Dupa cum vezi, sunt destul de multe persoane interesate, asa ca merita sa te strofoci un pic ca sa iasa totul bine. Bafta si nu uita ca te sustin cu orice imi sta in putinta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catalin,iti multumesc de entuziasmul cu care ai primit aceasta propunere,cat si despre faptul ca vrei sa ma ajuti cum poti.Deocamdata este devreme pentru un avans din partea celor interesati,dar la timpul potrivit am sa spun daca este cazul.Fiti siguri ca am sa apelez la ajutorul vostru atunci cand voi avea nevoie.Am sa te mai buzaresc pe mess:))!O dupa-amiaza faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mmary,nebanuite sunt cararile Domnului!Ai incredere si poate se va implini visul,am un plan ,dar inca e devreme sa ma pronunt.Faca-se voia Lui!O dupa-amiaza binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Geo,omul meu!:)Fii sigur ca am sa ma zbat pentru acest eveniment!Si ca sa dovedesc asta tocmai am facut rost de niste poze recente de la fata locului.:D,o sa le postez mai tarziu putin.

    RăspundețiȘtergere
  9. mno, pe mine ar trebui sa ma pui prima, ca eu as pleca prima, anul asta :P :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Ioana nu te supara!pentru ca nu ordinea conteaza ci prezenta.De asta pot sigur conta pe tine:)O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa initiativa ta si iti multumesc ca te-ai gandit si la mine.
    Din pacate, nu o sa ma pot bucura de prezenta voastra .....

    RăspundețiȘtergere
  12. Cei care aveti motive personale care va retin de la aceasta intalnire,imi puteti scrie personal la adresa de e-mail mocanu_florin@yahoo.com si in masura posibilitatilor am sa incerc sa va ajut daca e nevoie.Imi pare rau ca nu o sate avem printre noi Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc frumos pentru invitație, Florin. Mă interesează enorm această întâlnire propusă de tine, în Grecia, dar, din păcate, nu știu dacă mă voi putea ține de cuvânt, în caz că-ți promit că vin. Deh, bietul om, vorba cronicarului, se află subt vremi...
    Arată din ce în ce mai bine blogul tău. Acum îmi place enorm.

    RăspundețiȘtergere
  14. Luana,eu te astept oricum:)Multumesc pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca locurile nu sant limitate, ma tot gandesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Kis, cu mare placere!Locurile nu sunt limitate.

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)