luni, 17 august 2009

Hello la toata lumea!Am lipsit cateva zile intr-o mica vacanta :D, asa ca imi cer scuze ca nu v-am raspuns la comentarii.Acum ca m-am intors o sa va raspund cu drag la fiecare in parte si o sa va rasplatesc asteptarea cu cateva fotografii super de prin locurile pe unde am fost:).O mica remarca,am observat ca toti ati comentat numai la postarea care am adus-o de fapt de pe ,totul despre calculator,,pentru ca pe atunci nu aveam acest blog si nu mi-ati evaluat deloc poezia Anotimpuri :( I-a faceti o evaluare cu comentarii pls.:))) ca sa spun asa Sheakspearian ,,sa scriu sau sa nu mai scriu,, poezii:)) O zi buna la totii!!

2 comentarii:

  1. Eu zic sa scrii caci Dumnezeu te-a dotat cu un 'talant' si e pacat sa-l ingropi....
    Imi place Anotimpuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru aprecieri doamna Elena!Face mult pentru mine aprecierea dvs.stiind ca vine de la un suflet de artist.O seara superba va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)