luni, 1 iunie 2009

revolta maimutei

Continut
odata o maimuta,din neamul anecdotic
venind la sfat pe-o creanga de arbore exotic
a zis:ATENTIUNE !sunt foarte afectata!
caci circula prin lume o vorba ,deloc adevarata
ca omul ar descinde din buna noastra rasa,
insasi ideea aceasta imi pare odioasa
a-ti pomenit vreodata divorturi printre noi?
copii lasati pe drumuri sau strigat de razboi?
cine-a vazut in rasa, la noi ,bolnavi mintali,
drogati ,lacomi de carnuri si homosexuali,
excroci, banditi ,gherile sau vreo tutungerie?
in neamul nostru nobil nu vezi asa prostie!
Noi n-avem mafii crude in rasa noastra-alesa,
nici teroristi,nici dogme,nici luptele de clasa.
Cat am batut eu jungla...scuzati,n-am observat,
in obstea maimuteasca vre-un furt de la privat.
nici garduri si nici paznici,nici pui murind de foame
sau omorati in taina de asa-zisele mame.
Nu ve-ti vedea vreodata cat soarele si luna,
o minte de maimuta ,dospind in ea minciuna.
chiar dac-as fi silita de vreun laborator,
n-as deveni port-barfa si nici informator.
Si iata inc-un lucru din lumea mea de jos:
la noi nu se intampla razboi religios.
nici sfinte inchizitii,nici libertati in lanturi
nici chefuri dupa care sa ne culcam in santuri,
nici ordine mondala, nici nationalism ,
si nici vreo indoiala ce-aduce ateism.
E-adevarat ca omul a coborat la noi,
DAR NU ,FII REZONABIL ,N-A COBORAT DIN NOI !!!

Un comentariu:

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)