joi, 18 iunie 2009

Ea

Petrec singuratatea,
Cu-al clipelor fior.
Iar sufletu-mi se zbate,
Cuprins de-amarnic dor.

Din lumea aceasta mare ,
Un mic fior as vrea.
Sa simt alaturea ,o clipa,
La pieptul meu o Ea.

Cat de departe merg cu gandul
Ah!cat as vrea sa zbor,
La pieptul tau iubito
Cu drag sa ma infior.

Si-n dezmierdari duioase
La pieptul meu,eu sa te strang
Iar cu -n sarut mai tandru
Dorul sa mi-l sting.

Si in tacerea serii ,
In vantul care adie bland
Sa simt taina iubirii,
La pieptul tau visand.

Iar cand racoarea diminetii ,
S-o strecura prin geamul meu deschis,
Eu sa te simt alaturi.
Sa simt,ca n-ai fost doar un vis.


Mocanu Florin

,,Puterea femeii sta in lacrima din obraz,in zambetul cald,in atingerea tandra ,,

Doresc sa te bucuri de toate schimbarile din viata ta si ele sa te schimbe asa cum doresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scriu tot timpul ceea ce simt,faceti si voi la fel:)